Inschrijfformulier

Geluk en onze Klanten - 8 oktober 2013

Een praktische avond voor kleine en grote ondernemers waarbij geluk van klanten centraal staat. Wanneer je het geluk van klanten als missie benoemt en streeft naar optimale klanttevredenheid, kan er een beweging van buiten naar binnen ontstaan die laat zien wat de werkelijke behoefte van je klanten is. We beschrijven die missie vanuit het begrip Hostmanship. Het is een manier van reflecteren, een innerlijke overtuiging, die de klant en zijn wensen centraal stelt. Het streven naar optimale klantbeleving zorgt voor klanten, die andere klanten adviseren om met jou zaken te doen. We zullen praten over het bereiken van optimale klantbeleving en het creëren van een golden circle van jouw organisatie. Daarnaast zal het een avond worden met veel praktische handvatten en succesvoorbeelden.

Als er sprake is van nadere informatie, wil je die toegestuurd hebben op:
Naar welk adres kunnen we de factuur sturen?
We vinden het leuk om je op regelmatige tijden te informeren over nieuwe activiteiten die we organiseren en je mee te laten genieten van filmpjes, gedichten, gerechten of fotowerk dat we de moeite waard vinden om te delen. Wil je informatie van ons ontvangen via email? Zo ja, vul dan in of u dit op uw werk of privé e-mailadres wilt ontvangen. Als u geen nieuwsbrief wenst te ontvangen, kunt u het onderstaande veld leeg laten.